  • Data: 2002-11-29 11:55:41
    Temat: Re: Polspam. Przeczytaj i sprawdź!!!!!
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A prawnicy , co sie nauczyli WINDE instalowac teraz wielkich obronców
    > wolnosci zgrywają
    > Tak przy okazji to prawnicy wymyslili SPAM, wiec moze to naturalne
    > Pozdrawiam
    > RT
    > office24 @ wp.pl

    Prawnicy to zrobili pierwszy spam, ktory prawnicy zauwazyli ;> ale nie
    prawnicy spam wymyslili ;>>>
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Spam -

    "Pierwszy odnotowany w historii sieci spam, został wysłany przez Einara
    Stefferuda w 1978 roku. Wysłał on, korzystając z dostępu do komletnego
    zbioru adresów mailowych w sieci Arpanet ok. 1000 maili z zaproszeniem na
    swoje urodziny, co uruchomiło serię złośliwych i zabawnych odpowiedzi, które
    zablokowały twarde dyski na serwerze pierwszego spamera...."

    Nie zrozumialem tego o tej wolnosci.. ja z wyksztalcenia jestem prawnikiem,
    WINDE instalowac potrafie, czy sie zgrywam zatem na wielkiego obronce
    wolnosci?

    Piotr VaGla Waglowski | vagla [at] vagla [dot] pl | ICQ: 30733977
    VaGla.pl Prawo i Internet | http://www.vagla.pl | IRC: #wiaraa #warszawa
    Internet Society Poland, Member of the Board | http://www.isoc.org.pl