  • Data: 2004-06-17 08:06:44
    Temat: Re: Policja i Straz Miejska moga mi nagwizdac ?
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał:

    >Mamy na osiedlu droge, ktora jest droga wewnetrzna - nalezy do SM.
    >NO i spoldzielnia postawila sobie tam znak 'Zakaz ruchu'.
    Obowiązek stosowania się do tego znaku wynika z ustawy PoRD, która na
    TEJ drodze (nie jest ona publiczną) nie obowiazuje o ile nie jest to
    związane z koniecznoscią uniknięcia zagrożenia bezpieczeństwa
    uczestników tego ruchu. Dlatego tak policja jak i SM nie mają podstaw
    do ukarania za niezastosowanie się do tego znaku.

    >1) Straz Miejska nie ma prawa nic tam zrobic, bo moze interweniowac tylko na
    >drogach nalezacych do miasta (nawet nie wiem czy krajowych tez)
    Nieprawda.

    >2) Policja nic nie moze mi zrobic, bo podobno znak taki musi byc u nich
    >zgloszony i tylko wtedy w jakis sposob ich to interesuje
    >Czy to prawda ?
    Nieprawda.

    Artur Golański