  • Data: 2006-07-20 15:41:07
    Temat: Re: Odstąpienie od umowy - again???
    Od: stern <s...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kam napisał(a):

    > jakiego stosunku prawnego? :)

    tego który istnieje między stronami.
    moim zdaniem dlatego w przepisie jest mowa o stosunku prawnym

    > czyli uważasz że można?

    uważam, że można się zobowiązac do zapłaty określonej kwoty, na wypadek
    gdyby umowa przestała wiązać strony, czy też zaszły inne okoliczności
    powodujące, że już nie wiąże stron (np. odstąpienie).

    Mam wrażenie, że sens pytania jest taki, czy można zastrzec zapłatę
    określonej kwoty przy odstąpieniu od umowy.
    Nie będzie to jednak roszczenie z tej umowy.

    pozdrawiam

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911