  • Data: 2002-08-29 13:01:18
    Temat: Re: Odmowa sprzedazy
    Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przepis? Owszem, ale nie dla gofrów, których pewnie sprzedawca specjalnie
    > nie miał w cenniku suchych.
    Mial ... byly wywieszone w cenniku na pierwszym miejscu.Suche 1 zl , z
    cukrem pudrem 1,5 itp....
    I tym bardziej ze prawie codziennie wracajac ze spaceru z psem kupowalismy 2
    suche gofry ktore potem polewalismy syropem klonowym w domu (syropu
    klonowego sklep nie mial w swojej ofercie). I tamtego dnia mialo byc tak
    samo tylko ze poniewaz odwiedzila nas moja siostra gofrow mialo byc wiecej a
    mianowiscie 10 sztuk . Nie sadze zeby to byl jakis problem tym bardziej ze
    tam gofry pieczone sa "na zapas" a pozniej tylko dopiekane. Ale pani
    ewidentnie powiedziala ze bardziej jej sie oplaca sprzedac z bita smietana i
    juz. I odmowila sprzedarzy.

    Podobnie sprawa ma się z waflami do lodów,
    > których nie można czasem kupić bez wkładu. Sądzę, że ten irytujący
    proceder
    > spowodowany jest obecnością kasy fiskalnej, w której właściciel stoiska
    nie
    > wiedzieć czemu specjalnie nie koduje niektórych towarów.

    Mysle ze musieli miec na to kod skoro ten towar sprzedawali nam wiele razy.