  • Data: 2002-09-04 07:54:47
    Temat: Re: Odmowa sprzedazy
    Od: "Dante" <d...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Co do zasady masz rację, przepis art. 543 k.c. stanowi, ze wystawienie
    > rzeczy na widok publiczny z oznaczeniem ceny uważa się za ofertę
    sprzedaży.

    A kto powiedzial ze one byly na widoku publicznym?
    Moze pani sprzedaje jako "towar" karte ze znaczkiem a nie sam znaczek.
    Znaczka nie ma w sprzedazy oddzielnie.
    Poniekad rozumiem te pania ktora sprzedaje, z tego co wiem to poczta jakis
    czas temu przestala sprzedawac znaczki do odsprzedazy (czyli z mozliwoscia
    narzucenia marzy), prawdopodobnie ta pani kupila znaczki na poczcie i nic na
    nich nie zarabia, a ma je po to by klient kupil u niej karte i znaczek -
    zysk ma na kartce, inaczej klient pojdzie do innego sklepiku.