  • Data: 2002-08-30 07:59:35
    Temat: Re: Odmowa sprzedazy
    Od: "marlid" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja Wam mówię to jest WYKROCZENIE najzwyklejsze wykroczenie - odmowa
    > sprzedaży - pomimo wystawieni towaru na widok publiczny z ceną - tylko
    muszę
    > poszperać w papierach gdzie ja o tym czytalem czy w kw czy w rozp RP - ale
    na
    > pewno odezwę się w tej sprawie.

    Kodeks wykroczeń; Art. 135. Kto, zajmując się sprzedażą towarów w
    przedsiębiorstwie handlu detalicznego lub w przedsiębiorstwie
    gastronomicznym, ukrywa przed nabywcą towar przeznaczony do sprzedaży lub
    umyślnie bez uzasadnionej przyczyny odmawia sprzedaży takiego towaru,

    podlega karze grzywny.

    Jedynie należałoby zastanowić się, czy budka z goframi jest
    przedsiębiorstwem

    pzdr

    marek