  • Data: 2022-07-28 17:21:52
    Temat: Re: Od 7 kwietnia szło do mnie pismo o wyroku w e-sądzie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 28 Jul 2022 09:19:04 +0200, _Master_ wrote:

    > A ja myślę że tendencyjnie nie chcesz zrozumieć bo nie używam
    > prawniczych terminów (jestem normalny ;-) )
    >
    > Jaki masz problem ze zrozumieniem że PZU źle wpisało adres, nakłamało w
    > pozwie o próbach kontaktu a sąd nie sprawdzając kogo sprawa dotyczy sam
    > przez 4 mies. nie wiedział gdzie wysłać WYROK.

    A napisales to od poczatku?

    > To scenariusz jak u Barei.

    Tylko czesciowo.
    PZU zle wpisalo adres ... tylko w pozew, czy moze wysyłało pisma pod
    ten zly adres? I byly proby kontaktu.
    A powiadomiles ich o zakupie samochodu? Skad mieli adres?

    A e-sad ... rozpraw nie prowadzi, to musi wierzyc w to, napisalo PZU.
    Nie prowadzi, to i cie nie wzywa, tylko od razu wystawia orzeczenia.
    A potem ma ten sam problem z dostawą.

    J.