  • Data: 2018-07-26 20:04:05
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5b5a0071$0$678$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 26-07-18 o 03:43, Marcin Debowski pisze:

    >Moje zdanie jest zbliżone i dlatego doszedłem do wniosku już dawno,
    >że
    >nie ma większego znaczenia, kto tam będzie miał większość. By miało,
    >poseł musiał by się liczyć z wyborcami. A do tego trzeba by było po
    >prostu zmienić. Obecnie głosuję na Malinowskiego, a głos dostaje
    >Kowalki
    >i jeszcze się chwali, że dostał kilka tysięcy głosów.

    Ale jednak trzeba sie liczyc z wyborcami.
    Poprzednicy sie nie liczyli, i juz ich nie ma. No - polowy nie ma.
    Obecni ... a niby czemu zgodzili sie na obciecie pensji ? :-)

    >Potem na
    >wierzchołku stawia się polityka, a pod nim podpina nauczycieli,
    >sportowców, piosenkarzy i każdy z nich coś tam wyłuska.

    Albo na wierzcholku staje piosenkarz, a podpinaja sie politycy :-)

    Ale przynajmniej wiesz z grubsza, czego sie mozesz po partii
    spodziewac.
    Czy zamierzasz kontrolowac "swojego" posla, jak on tam glosowal.

    Ale wiadomo jak - tak, jak mu partie kaza, bo zawsze jakies partie
    beda :-)

    J.