  • Data: 2018-07-26 23:53:47
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-07-18 o 21:54, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup
    pl... W dniu

    > To by za duzo warszawiakow wygralo :-)

    Mniejsze by były koszty wożenia ich do weekendy do domu. No i tam jest
    sporo mądrych ludzi - nic złego akurat w tym nie widzę szczególnie.

    > Nie mowie, ze posel ma dbac o obywatela i np zalatwic mu mieszkanie
    > komunalne, ale pewna regionalizacja sie przyda. Ale "lista krajowa"
    > ... moze tez by sie przydala.

    Jeśli rejonizacja, to taka w skali województwa. Ale na pewno nie okręg w
    jednym mieście, bo potem się jakiegoś lokalnego oszołoma wybierze.

    > A nie referendum w sprawie odwolania ?

    Nie, bo to drogie.

    > Bo nie calkiem rozumiem Twojego pomyslu, ale cos mi sie wydaje, ze
    > moze byc naduzyty.

    Nie twierdzę, ze jest doskonały czy przemyślany. W każdym razie to co
    jest, to mi się nie podoba.

    > J.
    >
    > P.S. o co chodzi z tymi warszawiakami ?
    > https://www.msn.com/pl-pl/styl-zycia/nowoczesne-zyci
    e/afera-w-sopockiej-aptece-nie-chcemy-wiedzieć-że-je
    steś-z-warszawy/ar-BBL4HZo

    > A może to po prostu Sopo(t)czanie przesadzają z cenami ?

    Czemu mnie pytasz? Link jakiś dziwny i nawet otworzyć się nie da.