  • Data: 2018-07-26 20:55:28
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Ktoś po prostu nie przemyślał tego do końca i tyle. Oznakowanie AED
    > powinno się wiązać z obowiązkiem wydania urządzenia, istnieniem
    > stosownej procedury itd. NA chwilę obecną te AED, to moim zdaniem
    > podobne rozwiązanie, jak obowiązek posiadania gaśnicy w samochodzie.
    > Tak naprawdę jedynym ich sukcesem było napędzenie pieniędzy
    > producentom. I teraz tę niedoróbkę przepisów o AED próbujemy na
    > ratownika przerzucić, jakby on odpwoiadał za ten bajzel.

    Ile kosztuje to AED ze jest za drogie zeby tego uzywac?
    Wprowadzono 500+ zeby wiecej obyweateli nam "powstawało".
    Jeden obywatel wiecej w stosunku do tego co było wczesniej kosztuje
    pewnie pare milionów złotych...

    P.S. Rozumeim, ze jak komus sie auto pali to odwracasz wzrok bo niedaj bo
    ze jeszcze by chciał od ciebie gasnice bo wiadomo ze jedna nic nie
    ugasisz... Dobrze zrozumiałem?

    Ja to jednak jestem debil, ostatnio koło gosciowi zmieniłem bo miał taki
    klucz ze za chiny by nie odkrecił, innego poratowałem prądem z auta
    (ryzykujac jakies przepiecie etc) i to wszystko na własnym kluczu i na
    własnych kablach... Debil po prostu!
    Ale z drugiej strony jak mi kiedys zabrakło paliwa w polu to babeczka
    ktora sie zatrzymała zawiozła mnie 10km na stacje, poczekała na mnie,
    odwiozła mnei z powrotem i nawet 20zł na czekolade dla dzieciaków nie
    chciała wziąc... A gosc na stacji dał mi baniaczek od płynu ...Słowem -
    sa tez ludzie ktorzy sie pierdołami nie przejmuja. A ze coraz mniej...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,