  • Data: 2018-07-26 23:20:09
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Więc na grupie o prawie można olać logikę i zdrowy rozsądek, a basen
    > zamienić na co by było gdyby to był ogródek.

    Mogę, bo moim celem jest uzmysłowienia Ci mechanizmu, a nie rozważanie,
    czym się basen od ogródka różni. Podstaw sobie w miejsce ogródka jako
    zmienną podwórko, garaż, czy każe inne miejsce. Zastanów, czy jako
    dysponent tego miejsca byłbyś szczęśliwy podrzuceniem Ci rannego /
    chorego i domaganiem się, byś go ratował.