  • Data: 2018-07-26 23:38:01
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-07-18 o 20:55, Budzik pisze:

    > Czy ty naprawde chcesz nam wmowic, ze akurat tutaj była potrzebna
    > interwencja siłowa? Ze działo sie coś tak niebezpiecznego, ze trzeba
    > było... Ech, smutno sie po prostu robi... Mowiłem ze nie moge cie czytac
    > bo sie denerwuje...

    To po co czytasz? Czy ja gdziekolwiek komukolwiek sugerowałem, jaką tam
    interwencje należało podejmować? Pod Sejmem prywatnie byłem ze dwa razy
    dzieciom pokazać. Co chwilę ktoś tu wyskakuje z czymś, czego nigdzie nie
    pisałem i jeszcze każe mi wyjaśnić, czemu to napisałem.

    Szanuję Twoje zdanie, że masz prawo mieć ochotę wrzeszczeć pod sejmem.
    Uszanuj moje,ze mogę to za głupotę uważać. A decyzję o interwencji
    podejmował ktoś, kto był tam na miejscu. Jeśli masz co do niej jakieś
    pytania, to jego pytaj, a nie mnie. Ja ufam, ze miał jakie istotne i
    prawem przewidziane podstawy.