  • Data: 2005-01-08 21:18:24
    Temat: Re: "Licencja" na używanie pewnego przedmiotu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebastian Bialy" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:crphv7$5c6$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Z punktu widzenia przepisów karnych możesz zrobić dowolny użytek. Z punktu
    widzenia przepisów cywilnych, jeśli kupiłeś taniej pod pewnymi warunkami, to
    ewentualnie mogą mieć roszczenie o dopłatę, jeśli warunki te złamiesz. Jest
    to moje zdanie, bo spotkałem się z odmiennymi poglądami. Ale z kolei nie
    słyszałem, by jakikolwiek przedstawiciel właściciela praw autorskich złożył
    wniosek o ściganie użytkownika tylko z tego powodu, że ten nie posiada
    jakiejś tam nalepki - o wygraniu takiej sprawy nie wspominając.