  • Data: 2005-01-10 07:10:31
    Temat: Re: "Licencja" na używanie pewnego przedmiotu
    Od: Johnson <J...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):

    > korzystania z utworu,

    > informacji przewidzianych

    > roku.
    >
    > A w jaki on sposób niby to utrudnia? Nie nalepiając nalepki?

    A niby po co Mirosoft chce by nakalejać nalepki? Pewnie po to by łatwiej kontrolować
    czy na danym
    komputerze jest zainstalowany licencjonowany system operacyjny. Nie ma naklejki -
    trudniej
    kontrolować. Ale to luźny pomysł, nie bedę się upierał.

> [...]
    >
    > 97,

    > roku.
    >

    > A czy gość Twierdzi, że jest autorem tego programu?. To, o czym piszesz
    > miało by miejsce, jakby pozmieniał w kodzie programu informację o
    > autorstwie. Można było ewentualni rozważyć 115.3. ale w odniesieniu do
    > użytkowania niezgodnego z licencją, o ile są różnice w cenie. Choć wina
    > wcale nie taka pewna i kilka wątpliwości mam. W każdym razie jeśli kupię
    > pełną wersje programu, a nie jakąś tam zniżkową, to mogę sobie z nią zrobić,
    > co mi się żywnie podoba. Spotkałeś się z wyrokiem skazującym za brak nalepki

    Przecież ja włąśnie mówiłem o ustepie 3-ym i używaniu programu wbrew licencji do
    działaności
    gospodraczej.
    Wyroków skazujących nie spotkałem. Ale teoretyczną możliwośc widzę.

    --
    :) Johnson