  • Data: 2022-08-27 14:49:34
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 27 Aug 2022 12:31:26 +0200, Shrek wrote:

    > No ale nie było - były śladowe ilości amfetaminy.

    Nie wiadomo czy nie bylo.
    Dopalacze to szeroka grupa - jak nie wiesz czego szukac, to mozesz nie
    znalezc.

    > Z nikąd - o dopalaczach tu padła jakaś teza. Wykryto śladowe ilości amfy.

    te dopalacze sa jednak w Polsce obecne, i czasem ciezkie skutki
    powoduja.
    A lekarze narzekaja - nie wiemy czym sie zatrul, wiec nie wiemy jak
    leczyc.

    > No właśnie on tego nie rozumie, że lecenie sobie w chuja działa w dwie
    > strony. I druga strona też może dojść do tego, że zapierdolenie
    > kulsonowi w cegłą w potylice jest zasadniczo zgodne z prawem, bo po
    > pierwsze to trzeba złapać klienta od cegły a potem trzeba mu udowodnić,
    > że śmierć kulsona była wynikiem cegłowania a nie na przykład wystąpienia
    > bardzo żadkiej reakcji alergicznej na lek co zarzył dwa tygodnie wcześniej.

    Proponuje cos bardziej finezyjnego, bo po zlamaniu czaszki biegly moze
    miec mniej wapliwosci. Choc to tylko zlamanie - na pewno da sie
    ocenic, ze nie ma 100% pewnosci, ze to spowodowalo smierc :-)

    > Inaczej zadam pytanie - co jest napisane w instrukcji od cegły i jaki w
    > takim razie ma związek hipotetyczne scegłowanie kulsona w głowę z jego
    > ewentualnym zejściem - dla ułatwienia załużmy że się nagrało i poleciało
    > w telewizji w prime time.

    Eee tam sie nagralo. To nie moja reka, tylko przypadkowa zbieznosc
    wyglądu osób. A na cegle odciskow palcow nie ma .. zreszta jaka
    pewnosc, ze nie ma dwoch takich samych ?

    J.