  • Data: 2022-08-27 15:18:46
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.08.2022 o 12:58, Shrek pisze:
    > No ale jak ma przekonać, skoro zawsze można powiedzieć że umarł na
    > "wibrującą pięść" i ponoć sąd nie ma nic do gadania - musi uniewinnić,
    > chyba że rozwieje wszystkie wątpliwości że tak nie było?

    Zazwyczaj robią to wynikami opinii biegłych i specjalistów, ale być może
    Ty znasz jakieś inne sposoby. Przykładowo głosowanie na USNET. :-)

    > I mówi to człowiek, który jak się powołuje na konkretny przepis to myli
    > się za każdym razem. Albo że jak w opinii biegłego nie jest napsiane
    > "umarł na duszenie" to nie jest to żaden dowód w sprawie.

    Powołaj się na inny i wykaż pomyłkę. Nie jestem nieomylny, tym nie mniej
    zdanie zmieniam tylko na podstawie racjonalnych argumentów, a nie odezw
    osób nawet nie potrafiących się pod swoim stanowiskiem imieniem i
    nazwiskiem podpisać.

    --
    Robert Tomasik