  • Data: 2022-08-28 17:31:23
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.08.2022 o 14:49, J.F pisze:

    > Nie wiadomo czy nie bylo.
    > Dopalacze to szeroka grupa - jak nie wiesz czego szukac, to mozesz nie
    > znalezc.

    Dlatego bez większego sensu jest zakładanie że umar od czegoś, czego nie
    było, skoro się nagrało od czego umarł.

    > te dopalacze sa jednak w Polsce obecne, i czasem ciezkie skutki
    > powoduja.
    > A lekarze narzekaja - nie wiemy czym sie zatrul, wiec nie wiemy jak
    > leczyc.

    Ten się zatruł brakiem tlenu i nadmiarem swobodnych elektronów.

    > Proponuje cos bardziej finezyjnego, bo po zlamaniu czaszki biegly moze
    > miec mniej wapliwosci.

    E tam - skoro po złamaniu grdyki ma wątpliwości, to czemu miałby nie
    mieć przy złamaniu czaszki? Po co finezyjnego, skoro właśnie o to
    chodzi, że może się nagrać moment spowodowania śmierci wraz z czynnikiem
    który go ewidentnie spowodował, a wystarczy ponoć spytać a skąd wiadomo
    że nie umarł na delirium excited i każdy biegły i sąd musi odpuścić?

    > Choc to tylko zlamanie - na pewno da sie
    > ocenic, ze nie ma 100% pewnosci, ze to spowodowalo smierc :-)

    No właśnie...

    > Eee tam sie nagralo. To nie moja reka,

    Wręcz przeciwnie - moja, tylko nie ma pewności że cegłowanie
    doprowadziło do śmierci, i nie było w instrukcji od cegły napisane, że
    nie wolno kulsona w głowę cegłować. Może gdyby miał twardszy łeb to by
    przeżył, może gdyby w instrukcji było napisane, a może po prostu wczoraj
    był na weselu i mu pikawa od alko ewentualnie braku alko padła akurat
    jak cegłą dostał. Chuj wie - umorzonko:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!