  • Data: 2022-05-13 01:13:48
    Temat: Re: Jezdza po chodnikach
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-05-12, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Tak o ogóle to nie. Jak dobrze zrobiona to czemu nie?

    Bo to musiałyby być izolowane tunele z odstrzałem pieszych. Główny MZ
    problem to nie infrastruktura a kultura i pieszych i rowerzystów.
    Napisałbym może nawet, że głównie pieszych, ale to są zwykle te same
    osoby. Kwestia popularnych deficytów braku wyobraźni i koncentrowania
    się na czubku własnego nosa. Zasadniczo to da się i jeżdzić po chodniku
    i nie włazić na DDR tak ja nie włażi się bezrozumnie na jezdnie.

    ALe jest też to kwestia pewego otrzaskania, czyli wyrobienia nawyków,
    oraz masy krytycznej. Jakby tych rowerzystóoe na ściezkach było z 10x
    więcej to idiota z psem by nie zaryzykował, takoż Dżesika z bąbelkami,
    tak jak nie będą łazić po jezdni.

    Nb. jak wykląda karanie takich przypadków?

    --
    Marcin