  • Data: 2022-05-12 21:23:35
    Temat: Re: Jezdza po chodnikach
    Od: rowerex rowerex <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 12 maja 2022 o 19:39:55 UTC+1 Akarm napisał(a):
    > W ogóle drogi dla rowerów w mieście, to nieporozumienie. A jeszcze teraz
    > dołożyli do tego rolkarzy, hulajnogarzy/(hulajnogistów?), i innych
    > użytkowników urządzeń transportu osobistego.

    A co powiesz na pieszych z psami na pięciometrowych i niewidocznych
    wieczorami smyczach? Przynajmniej, żeby smycze były odblaskowe ;-)
    A poważniej, to takie prowadzenie psa na smyczy, kiedy to właściciel idzie
    po jednej stronie DDR, pies po drugiej, a smycz ciągnie się i napina
    w poprzek DDR, powinno być wpisane do Kodeksu Wykroczeń.

    Najdziwniejsza sytuacja jaką spotkałem, to rowerzysta na DDR z dwoma
    psami na dwóch smyczach, a każdy pies szedł inną stroną - nie mylić
    z psim zaprzęgiem, bo to były dwa jamniki :-) Ominąć się tego nie dało
    i musiałem poczekać, aż ów rowerzysta "pozbiera" psy i złapie je za obroże,
    co wyglądało idiotycznie, ale na swój sposób zabawnie.

    Pozdr-
    -Rowerex