  • Data: 2007-08-06 08:41:05
    Temat: Re: Jazda na świtłach w dzień ...
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:f8v367$4ou$7@news.onet.pl...
    >W odpowiedzi na pismo z piątek, 3 sierpnia 2007 13:16
    > (autor Johnson
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <f8v34m$l9h$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > nie w ramach 2 miesięcy i nie tylko w ramach najpoważniejszych wypadków.
    > Poza tym, wyciąłeś moją uwagę o wycięciu rozważania o stłuczkach.

    > Lepszą widocznością ,,przeciwnika''. Nieraz już o tym pisałem. Od co
    > najmniej 7 lat jeżdżę na światłach i żyję. I nieraz mnie wkurza brak
    > świateł u innych. Teraz tych z brakiem jest już mniej

    > Ano tak.... Zrozpaczeni tym przepisem kierowcy więcej piją wieczorami?

    Wczoraj tankowałem sobie paliwo do auta i nagle slysze huk, patrze a koles
    jadacy swoim fiatem uderzyl w psa - pies gdzies uciekl i chyba zdechnie,
    zniszczenia zderzaka i karoserii byly duze, a wniosek jest taki ze nawet
    zwierzeta tych swiatel nie widzą a jak ma je zauwazyc czlowiek? To ze
    jezdzisz na swiatłach 7 lat zawdzieczasz tylko temu ze jestes bardzo
    ostrozny i ewentualnie jesteś lekowy w momecie prowadzenia auta, a swiatła w
    niczym ci nie pomagają, to tylko odczucie subiektywne. Jesli ktoś wyskoczy
    Ci na ulice swiatła nie spowodują amortyzacji przy udezeniu. Jezeli ktos
    idzie zamyslony wchodzi na jezdnie tez nie zwroci uwagi na swiatla ani na
    hałas jadącego samochodu, mozesz na niego trąbić a kiedy sie zorientuje to
    moze juz byc za poźno.
    Osobiscie jestem ciekaw kiedy wroci spowrotem stara ustawa z powodu
    zanieczyszczenia srodowiska, a z kazdym rokiem przybywa roznej chemi w
    atmosferze. moze to kwestia czasu.