  • Data: 2007-08-06 08:59:40
    Temat: Re: Jazda na świtłach w dzień ...
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "stern" <s...@n...to> napisał w wiadomości
    news:f8v2bu$eka$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Fri, 03 Aug
    > 2007 12:52:20 +0200, Johnson zeznał(a):

    > właśnie jestem po lekturze przydlugiej dyskusji na ten temat i chętnie
    > streszczę wypowiedzi zwolenników świateł przez cały dzień:
    >
    > 1. Gdyby nie ten obowiązek, ilość wypadków byłaby wyższa
    > 2. Okres 2-miesięcy jest za krótki na oceny
    > 3. To nie miał być gwałtowny spadek liczby wypadków, ale długofalowy
    > 4. Pogoda była gorsza
    > 5. Samochody były gorsze
    > 6. Kierowcy byli gorsi
    > 7. Kierowcy nie używali świateł

> [...]

    Szkoda ze nikt nie mowi o tym ze z wiązku z remontem wielu dróg, zmianami w
    oznakowaniu lub tez przebudowy skrzyzowan poprawilo sie bezpieczenstwo tylko
    pierniczy sie o tym ze dwie zarowki poprawily bezpieczenstwo. Przeciez
    pijanych na drogach jest juz mniej, moze to zmniejszylo ilośc zdarzen
    drogowych. A moze to ze jezdzimy leprzymi autami. Mamy coraz mniej
    "furmanek" na wsiach, dzieci wiejskie coraz czesciej dojezdzaja do szkól
    autami, wszyscy gadają o zarowce ktora poprawia bezpieczenstwo. W dodatku
    chyba juz mamy wiecej godzin przeznaczonych na trening autem w celu
    zrobienia prawajazdy.
    Faktycznie my Polacy powinnismy zawsze słuchać RadiaMaryja.