  • Data: 2007-08-05 21:45:58
    Temat: Re: Jazda na świtłach w dzień ...
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "stern" <s...@n...to> napisał w wiadomości
    news:f9294u$lrn$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Sat, 04 Aug
    > 2007 17:28:01 +0200, Maurycy Menke zeznał(a):

    > Eksperci powiedzieli np.:
    > 1. A total of 41 studies that have evaluated the effects on road safety of
    > DRL, have
    > been retrieved. 25 of these studies have evaluated the effects for cars,
    > 16 have
    > evaluated the effects for motorcycles. A distinction is made between
    > estimates of
    > the intrinsic effects of DRL and estimates of the aggregate effects.
> [...]

    Za przeproszeniem jest to PIERD...E! Wypadków jest mniej i bedzie mniej z
    kilku powodów miedzy innymi aut na naszych drogach przybywa, a skoro
    przybywa to nie ma gdzie sie rozpedzić - korki, zatłoczone jezdnie - jezdzi
    sie wolniej. Drogi sa odnawiane, mniej dziur, mniej kolein, wiecej mamy
    sensownych znaków poziomych oraz tzw. zwalniaczy osiedlowych - ogólnie
    jeżdzi sie dużo łatwiej i prościej. Stajemy sie bardziej majętni, stać nas
    na leprze auta w ktorych mamy przynajmniej coś co skraca dlugość hamowania -
    wspomagacz hamulców ABS nie mowiąc o innych wspomagaczach trakcyjnych.
    Kolejna rzecz - foto radary, coraz ich wiecej!, mamy więcej patroli
    policyjnych, duzo mowi sie o pijanych kierowcach i surowych kar, czesto na
    trasie lub przy wyjezdzie z miasta mozna zobaczyc szyld reklamowy np
    "kierowco z wolnij..." itd. Smialo mozna powiedziec ze jest mniej zdarzen
    drogowych i bedzie mniej, ale swiatla w dzien nic a nic nie pomagają i nikt
    nie udowodni ze w piękny lipcowy słoneczny dzień swiatła spowodują ze auto
    bedzie bardziej widoczne.