  • Data: 2021-01-20 04:22:59
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-01-19, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Czemu nie? Mógł, co najwyżej nie chciał ponosić tego konsekwencji więc
    > wolał wmawiać obywatelce terroryzm.

    Nie mógł bo ma pewnie zobowiązania i nie chce wylecieć (finalnie) z
    roboty.

    > I co z tego? Wymyśla z dupy przestępstwa i wmawia obywatelom, bo mu
    > prezes kazał. Zachowuje się jak pieprzony okupant. Przecież jebanie
    > wszystkich dookoła pod pretekstem terroryzmu to już było. Nawet na tym
    > samym placu. Troszkę dawniej niż 100 lat wcześniej. Stał tan nawet
    > pomnik tych oficerów polskich, co dobrze swoje obowiązki względem władzy
    > wykonywali. Aczkolwiek po drugiej stronie placu chyba.

    Zasadniczo nikomu kuku nie zrobił. Jak już to własnej formacji.

    > Oczywiście że nie kończy - znajdą się nowi. Problem jest taki, że robią
    > z siebie polityczne kurwy, a potem zaczynają wierzyć w to, że obywatele

    To jest stójkowy, nie jakaś bóg wie jaka moralna elita. Nie mówie, że to
    ok, ale też chyba nikt nie sądzi, że kazdy policjant to powinien być
    obywatel bez najmniejszej skazy. Szkoła i słuzba powinna ich weryfikować
    i odsiewać, bo jednak nie powinien to być Seba z Karyną. Problem, że
    jakby często nie weryfikuje, ale ponownie, to nie jest problem tego
    misia co se głupio wymyslił.

    > nie kochający naczelnika to przestępcy - patrz niby elitę nadkomisarza
    > roberta - on całkiem poważnie uważa, że protestujący popełniają
    > "wykroczenia i przestępstwa", więc trzeba ich jebać. Pewnie terroryści!

    Doszedłem sobie jakiś czas temu do wniosku, że to co pieprzą ludzie na
    publicznych forach, włączając w to Usenet jest pewną wypadkową ich
    rzeczywistych poglądów i miejsca / okoliczności tego pieprzenia.
    Niekoniecznie w sposób klarowny odzwierciedla to ich rzeczywiste,
    prywatne poglądy. Bardziej patrzę, co widac między liniami, niż co ktoś
    plecie na potrzebę danej chwili czy tematu.

    > Płacą im aż za dużo. To nie ten problem. Jakby płacili za mało, to by
    > powiedzieli, że nie będą z siebie kurwy robili za takie pieniądze i by
    > rzucili to w pisdu.

    Jakby byli tacy jak sugerujesz, to nadal by pracowali za mozliwość
    przekraczania uprawnień :) Natomiast jakby system był zdrowy (bo to tez
    warunek konieczny) to przy wyższej płacy byłaby większa konkurencja i
    dałoby się wyłuskać bardziej nadające się do tego osoby.

> [...]
    > poziom. W tym chyba ten z filmiku, bo pewnie w to nie wierzył, tylko
    > jakiś kretyn go postawił przed tymi schodami i szopkę kazał odpierdalać.
    > Robertowi nikt nie każe robic z siebie kulsona na usnecie - to jego
    > własne poglądy i własny wybór. I to jest... elita policji. I niestety
    > nie jest to pierwszy udzielający się w sieci policjant, co jak przyszło
    > co do czego to okazał się zwykłym kulsonem broniącym kolegów, co by nie
    > odpierdolili i uważający obywateli za tych co co to się do ich ciężkiej
    > pracy przypieprzają i nie rozumieją, że on jak ojciec z ciężką ręką -

    Nie dam się wciągnąć w dyskusje nt. Roberta :)

    --
    Marcin