  • Data: 2021-01-20 11:59:52
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

    > Najpewniej co napisałem powyżej, panie to wezmą bo mnie z roboty
    > wyebią, wiemy jak jest ale co robić.

    Obywatel mowi: mamy prawo tu być... Na jakiej podstawie pan władza
    wydaje nam polecenie?
    Rozumiesz, obywatel wie ze ty nie masz podstawy.
    I upiera sie.
    Ty tez wiesz ze on ma prawo.

    Co robisz?

    Rozumiesz, ludzie nie znalezli sie w pewnych miejscach przypadkiem.
    Przyszli protestowac.
    CZyli nie załatwisz sprawy prosba bo obywatel jest nastawiony na
    respektowanie swoich praw.

    > Zasadniczo. to tylko chcę przez to wszystko powiedzieć, taki
    > truizm zresztą, że nic nie jest czarno-białe, więc o ile
    > klasyfikacja tego całego burdelu jest dość jednoznaczna, to nie ma
    > co robić z jakiegoś stójkowego nie wiem jakiego demona zbrodni
    > przeciw wolności obywatelksiej. To nie jest kategoria bardzo zła
    > policja. To jest kategoria zeszmacenie i upodlenie służb. I co
    > ważne, nie jest to samoupodlenie.

    Ok, ale finalnie sytuacja zamyka sie kontaktem zwykły policjant zwykły
    obywatel.
    I kto komu ma zrobic dobrze?
    Policjant respektujac prawo obywatela?
    CZy obywatel ustepujac policjantowi i rezygnujac ze zwojego protestu w
    imie prosb "bo sie szef bedzie mnie czepiał"?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,