  • Data: 2021-01-20 12:49:21
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma takich statystyk. Po za tym weź pod uwagę, że wykroczeń ludzie
    > popełniają pewnie miliony. Karane sa nieliczne.

    Zupełny rowerowy offtopic się zrobił.

    Ja tylko podpowiem Robercie, że kiedyś w rozmowie
    z dziennikarzem- po wypadku z udziałem pieszych-
    jakiś komendant albo rzecznik Policji
    powiedział, że powinni przepytywać uczestników
    takich wypadków (pieszych/rowerzystów) czy mają prawo jazdy - jak długo
    i jak duży nalot/przebieg mają.
    Wypowiadający te słowa policjant był przekonany, że to zmieniło
    by spojrzenie na te wszystkie wypadki z udziałem pieszych/rowerzystów.
    (ja tego jestem również pewny)
    Więc jeśli możesz coś zrobić dla dobra ludzkości,
    to zainterpeluj, żeby wprowadzali takie dane do statystyk.