  • Data: 2021-01-20 15:28:35
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zasadniczo. to tylko chcę przez to wszystko powiedzieć, taki truizm
    > zresztą, że nic nie jest czarno-białe, więc o ile klasyfikacja tego
    > całego burdelu jest dość jednoznaczna, to nie ma co robić z jakiegoś
    > stójkowego nie wiem jakiego demona zbrodni przeciw wolności
    > obywatelksiej.

    Ależ nikt nie robi z niego demiurga zdeptania wolności i demokracji w
    polsce. Jest po prostu trybikiem, który ze względu na strach przed
    konsekwencjami przypierdala się do tych, co mają więcej odwagi.
    Narzędziem - jedni się wstydzą innym się podoba jeszcze inni maja to w
    dupie, ale to właśnie oni ten rozkład fizycznie czynią. Skutkiem jego
    działań jest postępujące niszczenie naczelnych wartości konstytucyjnych
    i to, że nie jesteśmy już państwem prawa.

    No i co z tego? Mam go chwalić? Współczuć? Do policjanta jako pana dajmy
    waldemara mogę nic nie mieć i być może nawet bym z nim 0,7 zdrobił i
    pogadał jak człowiek z człowiekiem. Ale na ulicy spotykam nie waldka, a
    aspiranta waldemara, który się do mnie przypierdala, bo boi się że jak
    nie to przypierdolą się do niego przełożeni. Do niego szacunku już nie
    mam. Policjanci ustawili się na pozycji wrogiej społeczeństwu w imie
    własnych korzyści więc czego oczekują? Dość dobrze tą sytuację opisuje
    ten obrazek:
    https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_1611038573
    CMWPnYoYeM1S8DtT1dLcyf.jpg

    > To nie jest kategoria bardzo zła policja. To jest
    > kategoria zeszmacenie i upodlenie służb. I co ważne, nie jest to
    > samoupodlenie.

    Przyznałbym ci może i sporo racji, gdyby nie to, że jest kilku
    policjantów, którzy udzielają się w sieci. Wszyscy mi znani (trzech)
    okazali się dzbanami prezentujący poglądy roberta. Policja jest dobra -
    ludzie są źli. A wiesz - ich już przełożeni nie zmuszali do pisania tych
    bzdetów po internetach. Oni to robią z własnej woli. Ba - muszą raczej w
    to wierzyć, bo robią to kosztem popularności, którą wcześniej mieli -
    nim policja postanowiła zrobic manewr tupolewa ze swoim zaufaniem
    społecznym.

    --
    Shrek