  • Data: 2021-01-20 11:59:52
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    [ciach]

    > Uważasz, że dla protestującego pokojowo takim problemem jest
    > założenie maski?

    Jezeli szuka sie pozornego powodu do ukarania to zawsze sie go
    znajdzie.
    Jak nie bedzie to maska to bedzie to odległosc.
    Jak nie bedzie to odległosc to bedzie to sam udział w protescie.

    > Przełożony, to też policjant - to tak na marginesie.

    To ty wprowadziłes kategorie policjanta co wie i policjanta na ulicy co
    nie ma sobie tym głowy zawracac.

    > Poprzednio
    > twierdziłeś, ze ten policjant wie, ze są niekonstytucyjne. teraz
    > już doszedłeś do tego, ze są wątpliwe. Ale one są i nie jest rolą
    > policjanta, by wątpić. Bo to nie jest Kościół, by cokolwiek
    > opierać na wierze, bądź jej braku.

    Ale jaja.
    Ty tak w kołko potrafisz?
    Podwazasz to co sam chwile wczesniej przyznałes?

    > Ale co tu do rzeczy ma moje zdanie?

    Wczesniej rozwodziłes sie w 10 zdaniach o sensie prawa rowerowego
    (chociaz nijak nie wiazało sie to z tematem) a jak ci zwrociłem uwage
    to pytałes co w tym dziwnego ze masz takie zdanie.
    Teraz pytasz co ma do rzeczy twoje zdanie...

    Ta rozmowa jest dziwna ;-DDDD

    > A co to ma z omawianym przez nas problemem wspólnego? Ile
    > radiowozów strzegło domu Generała Jaruzelskiego, jak biegali za
    > jego życia tam politycy obecnego obozu politycznego?

    Pokazuje tylko ze w imie obrony tezy potrafisz nazwac jabłko jajkiem,
    rozbic to jabłko na patelni i twierdzic ze wyszła zajebista jajecznica.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż