    Subject: Re: Interwencja
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Fri, 11 Sep 2020 22:30:19 +0200

    W dniu 11.09.2020 o 16:37, J.F. pisze:
    > Co tam bedziemy o nieznanym dyskutowac
    > https://www.youtube.com/watch?v=JsvI3v8GvfM
    > Robercie, co Ty na to zdaniem fachowca ?

    Zatrzymanie, jak zatrzymanie. Nie mam zielonego pojęcia z jakiego powodu
    go zatrzymali. Na filmie niczego złego nie robi. Ale nie wiadomo, co
    było wcześniej. Dziwi mnie upór przy tym dowodzie osobistym, bo
    policjant chyba do niego po imieniu mówi, więc go zna.

    > Kwiecien 2019 ... to juz powinny byc jakies rozstrzygniecia, czy
    > prokurator czeka na przedawnienie ?

    Zapytaj prokuratora.

    > Robercie - jak ten ten hełm wyglada i co przepisy mowia o stosowaniu dla
    > osob pijanych ?

    Chełm ma zabezpieczać przed autoagresją, czyli waleniem głowa w
    radiowóz, ziemię itp. To coś w rodzaju kasku motocyklowego. Tego się
    jakoś standardowo nie używa, więc mogę jedynie podejrzewać, że w
    przeszłości ten zatrzymany sprawiał jakieś problemy.

    --
    Robert Tomasik