  • Data: 2021-04-28 21:03:54
    Temat: Re: Impressum na stronie www
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie chce mi się śledzić prawa tych wszystkich krajów, albo zastanawiać,
    > czy jeszcze gdzieś na świecie język niemiecki nie jest urzędowym. Co
    > będzie, jak prawa tych krajów będą sprzeczne? Jak ustalić, jakiemu prawu
    > ma taka strona odpowiadać? A jeśli się uprę, że pisałem ją po niemiecku
    > dla Belgów? Jest jakiś zakaz, by Belg znał język niemiecki? Albo dla
    > Ślązaków?

    Ciekawe by było, gdy strona www w j.polskim podlegała prawu polskiemu.
    Twórca portalu np. w USA, Wlk.Brytanii Francji czy nawet Niemczech,
    który kieruje treści do lokalnej Polonii ...

    Najprościej by było jakoś ustalić, że strony .pl podlegają prawu
    polskiemu, .de niemieckiemu i tak dalej. UE ma swoje dyrektywy, więc z
    domeną .eu nie musiałoby być problemu. Gorzej z .com, .net .xxx .online
    .site i całą resztą