  • Data: 2021-04-28 22:23:05
    Temat: Re: Impressum na stronie www
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF <r...@g...com> pisze:

    > Nie zablokujesz skutecznie płatności z polski.
    > Nawet jak zlikwidujesz ich lokalny oddział który się
    > tym zajmuje.

    Wszystkim nie. Legalnym i dużym jak Google/Facebook?
    Na tyle żeby to było upierdliwe+ względnie łatwo.
    Zresztą w wersji bat nie chodzi o zablokowanie płatności z Polski ale o
    ich przejęcie na poczet zasądzonych w Polsce kar :-)

    > A to już wygląda na ograniczenie wolności.

    Czy uważasz za uzasadnione blokowanie stron propagujących
    (z instrukcjami) zamachy samobójcze?
    Jak dla mnie to jeden z bardziej zasadnych przypadków a potem jest cała
    masa kwestii w których opinie bardzo różne.

    --
    A. Filip