  • Data: 2005-04-04 19:57:51
    Temat: Re: Dyrektor skonfiskował komórkę
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:3fkfjo34w2om.1e55wxfizrg9r$.dlg@40tude.net Evunia
    <h...@e...day.pl> pisze:

    > Niestety, tak właśnie jest.
    > I nie rozumiem dlaczego. Czyżby szkoła bała się, że rodzice/uczniowie zbyt
    > wiele dowiedzą się o swoich prawach określonych także w statucie? Bo
    > innego wyjaśnienia nie znajduję.
    A ja rozumiem. Cóż to bowiem jest "szkoła"? Budynek? Uczniowie? Jakiś inny
    twór?
    Szkołę reprezentuje tzw. "dyrektor" występujący i odpowiedzialny
    jednoosobowo. Co pozytywnego da mu, że uczniowie, rodzice i nauczyciele będą
    znali prawa przysługujące im na mocy statutu (zakładając, że są one ważne)?
    Nic, co najwyżej kłopoty, jak zaczną się oni domagać ich respektowania.
    A cóż da mu utrudnienie dostępu do statutu i jego analizy? Ano może nic, ale
    na pewno nie zaszkodzi.

    > Gdyby to ode mnie zależało, każdy rodzic dostawałby kopię statutu i to za
    > poświadczeniem odbioru. Serio.
    Hmm... chyba troszke Cię poniosło ;)

    > A dzieci też kazałabym z nim zapoznać,
    > choćby na lekcjach wychowawczych.
    No tak, ale czy oni są wszyscy gotowi? 8-latki też?

    Jotte