  • Data: 2022-09-27 19:50:29
    Temat: Re: Dostęp służb do internetu
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O ile się orientuję, w podobny sposób ma to rozwiązane całe MSWiA oraz
    > wojsko. Nie mam zielonego pojęcia, jak ma to rozwiązane samorząd
    > lokalny, czyli Straże Miejskie i nie zdziwił bym się, jakby były rożne
    > rozwiązania.

    Ponieważ jest taki komunikat:
    https://strazmiejska.waw.pl/images/artykuly/Mieszkan
    cy/Najczestsze_pytania/2017_01_pytanie_06_01.jpg

    w dziale:
    https://strazmiejska.waw.pl/mieszkancy/najczestsze-p
    ytania-do-strazy-miejskiej

    można przypuszczać, że sprawa z danym osobowymi wprowadzana jest do
    ethernetu, nadawany jest numer sprawy i w jawnej częsci tworzony jest
    katalog o tym nr sprawy i tu przechowywane są zdjęcia wysyłane przez
    mieszkańców.