  • Data: 2022-09-28 16:53:15
    Temat: Re: Dostęp służb do internetu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 28 Sep 2022 06:24:57 +0200, Shrek wrote:

    > Ale musisz ściągnąć lewy sterownik, zamiast standardowego.

    Tak mi sie wydaje, ze przy drukarkach taki mechanizm w Windows jest,
    i sterownik sciaga sie automatycznie.
    Przy skanerach tez powinien byc, bo jakies niestandardowe.

    Czy klawiatura moze spodowowac sciagniecie niestandardowego
    sterownika, to juz nie wiem, ale czemu nie ..

    > To zostaw na komisariacie pendrjwa i zobaczysz:P

    Ba, ostrzezenia po internecie krązą - uwazaj na znalezione pendrive.

    W sumie ... zostawic komus na biurku, czy pod biurkiem ... moze
    pomyslec, ze jego, szczegolnie jesli podobny do jego.
    Moze juz nie pamietac, jakie ma.

    > Dlatego, że żeby to zrobić dobrze, to musi być to opisane. Utajnianie
    > tego nie ma sensu, bo przeciwnik i tak się dowie, a co najwyżej nasi
    > będą niedouczeni.

    Tak niby pisza, ale w praktyce wszytko niejawne jest utrudnieniem dla
    przeciwnika/hackera.

    Czlowiek w fabryce drukarek :-)\

    J.