  • Data: 2022-09-28 19:30:20
    Temat: Re: Dostęp służb do internetu
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.09.2022 o 16:53, J.F pisze:

    > Tak mi sie wydaje, ze przy drukarkach taki mechanizm w Windows jest,
    > i sterownik sciaga sie automatycznie.

    Ale musi być podpisany. No i z tym automatycznie to jak pracujesz na
    koncie admina - nawet ja w domu tego nie robię, więc w krytycznych
    systemach mam nadzieję że ktoś tego pilnuje.

    > Ba, ostrzezenia po internecie krązą - uwazaj na znalezione pendrive.

    Ja wiem, ty wiesz, kulson sprawdzi...

    > W sumie ... zostawic komus na biurku, czy pod biurkiem ... moze
    > pomyslec, ze jego, szczegolnie jesli podobny do jego.
    > Moze juz nie pamietac, jakie ma.

    Generalnie do takich systemów usb powinno być poblokowane.

    > Tak niby pisza, ale w praktyce wszytko niejawne jest utrudnieniem dla
    > przeciwnika/hackera.

    Ale jak sobie wyobrażasz. Że każda jednostka ma inaczej i jak technika z
    tej jednostki bomba zabije, to nikt się nie połapie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!