  • Data: 2022-10-01 07:44:29
    Temat: Re: Dostęp służb do internetu
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.09.2022 o 13:01, J.F pisze:

    > Krytyczne systemy bywaja mocno ograniczone, ale o tego admina bym sie
    > nie zalozyl.

    Bez jaj... Ja wiem, że kulsony to nie top 10 zawodów do których wymagana
    jest nadzwyczajna inteligencja, ale zakładam że choćby dla
    spersonalizowania środowiska każdy ma swoje konto.

    > Wiekszosc uzytkownikow Windows ma na swoim komputerze
    > jedno konto i nie miesza.

    Ale to w domu nie w pracy.

    > A czy uniemozliwi to podlaczenie innym drukarki ?

    Nie sądzę, żeby w krytycznym systemie użytkownik móg instalować cokolwiek.

    > A podpisujesz swoje pendrajwy?

    Nie.

    > Bo ja jakos nie, a kupilem tego troche, i naprawde nie pamietam juz
    > jakie.
    > Jakby ktos chcial mi podrzucic, to nie mialby klopotu.

    Pewnie nie, ale ja nie mam tajnej sieci;)

    > I co - zadnych pendrajwow w sluzbie?

    Jeśli na sieci są pliki "poufne" to tak. "Zastrzeżone" chyba też.

    > Jest dzial konstrukcji i informatyki, to wiedzą.

    Ale to ma być tak samo we wszystkich jednostkach nato.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!