eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Date: Mon, 16 May 2022 22:26:49 +0200 (CEST)
    <t5i922$mbo$1@gioia.aioe.org> <t5ia28$12do$1@gioia.aioe.org>
    <t5ibq0$1o1o$1@gioia.aioe.org>
    <1...@4...net> <t5j65t$2al$1@gioia.aioe.org>
    <627d1f33$0$477$65785112@news.neostrada.pl>
    <627d2311$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    <l%gfK.1032296$sb1.582273@fx11.ams1>
    <627df541$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <QNBfK.415432$2OB.125744@fx09.ams1>
    <627f6ff9$0$447$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <627f83bd$0$469$65785112@news.neostrada.pl>
    <6DYfK.97870$ep1.96164@fx03.ams1>
    <6280d372$0$467$65785112@news.neostrada.pl>
    <HfggK.251647$4c1.132435@fx13.ams1>
    <6281e6ac$0$465$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <6282afaf$0$494$65785112@news.neostrada.pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > No właśnie różnica jest taka, że RWE ktoś słuchał. Poważnie ktoś
    > słucha RT?

    Skoro (okresowo?) zagłuszali RWE to widać ktoś słuchał.
    Skoro blokują rt.com to widać ktoś czyta.
    Czy może blokowanie czegoś czego nikt nie czyta to sukces na miarę
    możliwości ABW? Chwała malującym trawę na zielono! ;-)

    Ja zaczynam podejrzewać że to jest zasadniczo blokowanie
    "pokoleniu smartfona". Na zasadzie że jak kogoś "najdzie ochota"
    zajrzeć a nie będzie działać (na smartfonie) to większość nie spróbują
    znowu ani nie będzie kombinować jak obejść.
    Coś jak maseczki na kowid, (samo) nie wystarczy ale różnice robi.

    --
    A. Filip