eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-14 10:48:18
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.05.2022 o 18:26, Kviat pisze:

    > Może.
    > Wtedy będziemy dyskutować o zablokowaniu julek i kontrolerów lotniczych.

    Ale władza będzie miał w dupie twoją dyskusję. Jest prawo to z niego
    korzystają i tyle. A ty to prawo popierasz.

    > Oczywiście masz rację.
    > I nie mam złudzeń, że jak się ta ekipa utrzyma, to tak właśnie będzie.

    I takie własnie rowiązania prawne popierasz, bo teraz akurat teraz ci
    pasują.

    > Z czego nijak nie wynika, że zablokowanie fiutinowskiego ścieku nie jest
    > słuszne.

    A czy ja piszę, że nie jest sluszne?

    > Czego nie potrzebują? Kontroli nad mediami? Potrzebują.
    > Napisałem, że nie potrzebują precedensu do robienia czego chcą.

    Może i nie potrzebują, ale mając precedens im o wiele łatwiej. Dając im
    taki precedens dajesz im broń. Choćby w sądzie. Oczywiście nie ma w
    polsce "prawa precedensu" ale jest "utrwalona linia orzecznictwa" i na
    nią będą sie powoływać. Przeszedłem to w praktyce. I nie mam
    wątpliwości, że jak jakaś podobna sprawa skonczy się w sądzie to ten
    przykład będzie przywoływany jako usprawiedliwienie.

    > Co nie znaczy, że należy pozwalać na fiutinowski ściek.

    Szczerze? Jaki to ma zasięg? Do kogo trafia? Znasz kogoś kto czyta RT?
    Bo odnoszę wrażenie że jak ktoś tam zagląda, to i tak putina popiera i
    nic to nie zmienia.

    I na wzajem:P

    --
    Shrek