eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-13 09:02:27
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No widzisz, to jest trochę bardziej w temacie. Osobiście lubię po prostu
    > zrozumieć. niekoniecznie muszę się z czyimś zdaniem zgadzać, ale warto
    > wiedzieć, czym się kieruje dokonując określonych wyborów.

    To, że ty nie wiesz czym się kieruje marsz nazistów, więc musisz to
    sobie przemyśleć i poczytać ich gazetki żeby zrozumieć, to mnie nie dziwi.
    Ale istnieją ludzie, którzy chodzili do szkoły.

    > Masze ze swastyką, czy "Z" nie maja nic wspólnego z wyrażaniem
    > stanowiska maszerujących.

    Eeeee?

    > Ale warto zrozumieć tych maszerujących,

    Jeszcze raz. To, że ty nie rozumiesz, nie oznacza, wszyscy są bezrozumni.

    > choćby, by zapobiec w przyszłości takim zachowaniom. Udawanie, że ich
    > nie ma poprzez odcięcie ich stron internetowych niczego tu nie zmieni.

    Pojęcia nie masz o czym piszesz.
    Jeśli nie wiesz czym jest i jak działa propaganda, to się doucz.

    > Co więcej raczej przysporzy im zwolenników.

    Bredzisz.
    Gdyby nie zalew ścieku antyszczepionkowego, to nie byłoby tylu
    antyszczepionkowców.
    Z takimi bredniami zaczęto walczyć o wiele za późno, o czym zdano sobie
    sprawę po tym:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/QAnon
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Atak_na_Kapitol_Stan%C
    3%B3w_Zjednoczonych

    Musieli zginąć ludzie żeby ktoś ważny ruszył dupę i zaczął się
    zastanawiać, że coś z tą mityczną wolnością słowa jest nie halo.

    A mowa jest o bandzie oszołomów produkujących "informacje", które
    odbiorca taki jak ty "lubi po prostu zrozumieć. niekoniecznie muszę się
    z czyimś zdaniem zgadzać, ale warto wiedzieć."

    Obecnie, oprócz tego całego syfu, masz do czynienia z chamskim zalewem
    przekazu bredni fiutinowskiej machiny propagandowej o miejscu, w którym
    toczy się wojna, gdzie ludzie są torturowani, gwałceni i zabijani
    codziennie.

    Jeżeli uważasz, że ten ściek (jak również cała reszta, która to powiela
    i przekazuje dalej), to tylko alternatywne, jak każde inne i równie
    uprawnione do istnienia w przestrzeni publicznej źródło informacji, to
    powinieneś się leczyć.

    > Tych, co są zwolennikami
    > odcięcie od takich tych treści raczej nie zmieni.

    Bredzisz.
    Oni są zwolennikami takich treści właśnie dlatego, bo ktoś im te treści
    celowo podsunął.
    Przeciętny odbiorca takich treści w życiu nie wpadłby samodzielnie na
    to, że w szczepionkach są chipy, że w piwnicy pizzerii, w której nie ma
    piwnicy, są gwałcone i zabijane dzieci przez zorganizowaną grupę ludzi u
    władzy https://pl.wikipedia.org/wiki/Pizzagate (czego skutkiem był jakiś
    idiota z karabinem w przypadkowej pizzerii).
    Jak również nie wpadłby na to, że zbrodnie w Buczy to inscenizacja
    zrobiona przez wynajętych aktorów. Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

    Trzeba być deblem żeby walczyć o możliwość swobodnego publikowania i
    rozpowszechniania takiego ścieku.

    > A społeczeństwo jest
    > przekorne i jak im czegoś zabronić, to zaczną kombinować, ze pewnie to
    > dobre.

    Oczywiście.
    To kiedy organizujesz marsz nazistów ze swastykami?
    Bo skoro nie warto zabraniać, to może trzeba im pomóc, bo wtedy z
    przekory zaczną kombinować i nie pójdą na taki marsz.

    > Pamiętasz o jabłku z raju?

    Nie pamiętam. Za młody jestem.
    A z bajek wyrosłem.

    Powrotu do zdrowia życzę.