eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-12 09:08:45
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    nik-oficjalnie-zablokowane-w-ue-za-wdrozenie-sankcji
    -odpowiedzialne-kraje-czlonkowskie

    > Nie wiem, jak w przypadku rt,

    Jak kurwa nie wiesz, skoro jest to wyraźnie napisane?

    > ale wiem, ze u nas blokady są BEZ DECYZJI
    > Sądu, a jak sam masz w samym artykule

    Bo prawo nakazuje te blokady zakładać.
    Ręce opadają.

    > "poszczególne kraje UE są odpowiedzialne za efektywne wdrożenie blokady
    > rosyjskich kanałów propagandowych"
    >
    > a jak wygląda to w Polsce masz na przykładzie wrealu24.pl zablokowane od
    > miesiąca i do tej pory brak odpowiedzi nawet z jakiego powodu.

    Nareszcie i o wiele za późno.
    I oni dobrze wiedzą z jakiego powodu.
    A jak jesteś fanem tego ścieku, to ty też dobrze wiesz za co.

    https://www.press.pl/tresc/70622,za-szerzenie-rosyjs
    kiej-propagandy-abw-zablokowala-serwis-telewizji-wre
    alu24-i-11-innych-stron

    "Strony internetowe należącego do Marcina Roli serwisu wRealu24 zostały
    zablokowane przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego. Jako powód podano
    szerzenie propagandy na rzecz Rosji."

    > tak - brak wydanej decyzji, więc nie wiadomo z jakiego powodu i kto to
    > zrobił, ot po prostu ktoś pojawił się na liście - tak to wygląda w Polsce

    To niech idą do sądu. Ktoś im broni?

    > tak nakazuje, ale prawo to jest wprowadzone niezgodnie z konstytucją i
    > nie przewiduje podstawowych rzeczy - jak wydania decyzji jak również
    > możliwości dochodzenia przed sądem swoich praw.

    Jest zakaz dochodzenia przed sądem swoich spraw?
    Serio?

    > Ograniczanie wolności dostępu do informacji jednak wymaga procedury...

    To nie jest ograniczenie wolności dostępu do informacji.
    To jest blokada kłamstw i propagandy fiutinowskich onuc.

    https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/blokada-wrealu
    24-pl-kto-to-jest-marcin-rola-rosyjski-agent-oskarze
    nia

    "Pytam o podsycanie antyukraińskich nastrojów. Po rozpoczęciu inwazji
    rosyjskiej na antenie wRealu24 można było usłyszeć głosy widzów o tym,
    że uchodźcy dostają w Polsce wszystko za darmo, zabierają miejsca w
    kolejkach do lekarzy. Jeden zadzwonił do studia i przestrzegał: "To
    zaplanowana ukrainizacja Polski. Naród polski ma zniknąć". Inny mówił
    jeszcze ostrzej: "To utylizacja narodu polskiego". Prowadzący program
    zgodził się z rozmówcą.

    "Wspominam o gościach w programach Marcina Roli. Najczęściej to posłowie
    Konfederacji. - Nieprawda. Tylko polityków lewicy u nas nie ma, bo
    bardzo nas nie lubią. Ale bywali u nas ludzie z PiS-u, PSL-u czy
    Platformy, jak choćby Paweł Poncyljusz, a w dawnych czasach jeszcze
    Stefan Niesiołowski - mówi Rola. To wyjątki. Gros odwiedzających studio
    wRealu24 to skrajnie prawicowi publicyści, dziennikarze i politycy.
    Znani z homofobicznych wypowiedzi, głoszący antyszczepionkowe teorie i
    sięgający często po teorie spiskowe.

    > Rozumiem, że państwo powinno móc Ciebie aresztować, bo wpadnie to do
    > głowy jakiemuś funkcjonariuszowi,

    Nie. Nie powinno móc.

    > a Ty nie powinieneś wiedzieć czemu i

    Ale oni wiedzą czemu.

    > nie powinieneś móc walczyć o wolność przed sądem...

    Niech walczą. Ktoś im broni?

    > Cóż przygłup jak widać pozostanie przygłupem zawsze... Wszędzie widzi
    > jakieś onuce...

    Kłamiesz. Jak widać kłamca pozostanie kłamcą zawsze.
    Nie zawsze i nie wszędzie.
    Tylko tam, gdzie fiutinowskie onuce rozpowszechniają kłamstwa i