eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-12 08:39:04
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.05.2022 o 08:21, Kviat napisał:

    > Ale rozumiesz, że fiutin napadł na Ukrainę i trwa wojna?
    > Jeżeli uważasz, że to idiotyczny pomysł, to znaczy, że masz większy
    > śmietnik w głowie niż sądziłem.

    A co za problem zrobić to zgodnie z zasadami państwa prawa? Jeśli
    dowolne wydarzenie Twoim zdaniem pozwala na to by nie szanować
    cywilizowanych procedur, to równie dobrze ze względu na awarię wody w
    bloku w Pekinie można by zablokować portal GW, w końcu to tez jakieś
    nagłe wydarzenie.

    > Nie pierdol.
    >
    > https://cyberdefence24.pl/polityka-i-prawo/rt-i-sput
    nik-oficjalnie-zablokowane-w-ue-za-wdrozenie-sankcji
    -odpowiedzialne-kraje-czlonkowskie

    Nie wiem, jak w przypadku rt, ale wiem, ze u nas blokady są BEZ DECYZJI
    Sądu, a jak sam masz w samym artykule

    "poszczególne kraje UE są odpowiedzialne za efektywne wdrożenie blokady
    rosyjskich kanałów propagandowych"

    a jak wygląda to w Polsce masz na przykładzie wrealu24.pl zablokowane od
    miesiąca i do tej pory brak odpowiedzi nawet z jakiego powodu.

    > Mocodawca kazał ci porzucić rozpowszechnianie antyszczepionkowych
    > bredni? Strasznie mi przykro, tam lepiej sobie radziłeś.

    na razie to sam rozpowszechniasz brednie i pewnie skoro uważasz, że
    musze mieć jakiegoś mocodawcę, aby pisać na grupie, to pewnie oceniasz
    po swoim zachowaniu.

    > To niech sobie dochodzą przed sądem. Ktoś im broni?

    tak - brak wydanej decyzji, więc nie wiadomo z jakiego powodu i kto to
    zrobił, ot po prostu ktoś pojawił się na liście - tak to wygląda w Polsce

    > Dziecko drogie, te blokady są zakładane zgodnie z prawem.

    nie są.

    > Prawo wręcz nakazuje te blokady zakładać.

    tak nakazuje, ale prawo to jest wprowadzone niezgodnie z konstytucją i
    nie przewiduje podstawowych rzeczy - jak wydania decyzji jak również
    możliwości dochodzenia przed sądem swoich praw.

    > Sąd ma wydawać zgody na działanie, które nakazuje obowiązujące prawo?

    Ograniczanie wolności dostępu do informacji jednak wymaga procedury...

    > Przed wysłaniem rocznego pita też idziesz do sądu prosić o zgodę na
    > wysłanie pita?

    Wysyłając pita nie ograniczam nikomu prawa, ale widać Twój umysł jest
    zbyt ograniczony, by pojąć, że analogia jest z tyłka

    > Udział sądu będzie, jeżeli ktoś zignoruje nakaz założenia blokady.

    Rozumiem, że państwo powinno móc Ciebie aresztować, bo wpadnie to do
    głowy jakiemuś funkcjonariuszowi, a Ty nie powinieneś wiedzieć czemu i
    nie powinieneś móc walczyć o wolność przed sądem...

    > Musisz chyba poprosić jakiegoś bardziej inteligentnego zwierzchnika o
    > wytyczne, bo słabo ci idzie.

    Chyba Tobie, ja nie musze prosić nikogo o wytyczne i to nie ja się
    kompromituję...

    > No i jest jasna. Zablokować propagandę fiutinowskich onuc.
    > Tylko kretyn może tego nie rozumieć.
    >
    > ??? ????? fiutinowska onuco.
    > I nie wracaj

    Cóż przygłup jak widać pozostanie przygłupem zawsze... Wszędzie widzi
    jakieś onuce...

    --
    http://zrzeda.pl