eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-12 15:41:06
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 12 May 2022 09:08:45 +0200, Kviat wrote:
> [...]
    nik-oficjalnie-zablokowane-w-ue-za-wdrozenie-sankcji
    -odpowiedzialne-kraje-czlonkowskie

    > Jak kurwa nie wiesz, skoro jest to wyraźnie napisane?

    > Bo prawo nakazuje te blokady zakładać.
    > Ręce opadają.

    A podstawe prawna podasz ?

    > Nareszcie i o wiele za późno.
    > I oni dobrze wiedzą z jakiego powodu.
    > A jak jesteś fanem tego ścieku, to ty też dobrze wiesz za co.

    Nie wiem jakie tam strony czytujesz ... ale co bedzie, jak uslyszysz
    "to jest ściek i dobrze wiedzą, za co zostaly zablowane".
    Podpisano: Ziobro.

    > https://www.press.pl/tresc/70622,za-szerzenie-rosyjs
    kiej-propagandy-abw-zablokowala-serwis-telewizji-wre
    alu24-i-11-innych-stron

    > "Strony internetowe należącego do Marcina Roli serwisu wRealu24 zostały
    > zablokowane przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego. Jako powód podano
    > szerzenie propagandy na rzecz Rosji."

    Ale jak zablokowali?
    Bo wrealu24.pl to w miare latwo - wysle sie pisemko do administratorow
    domeny pl, i wytną.

    Ale co z wrealu24.tv czy ria.ru?

    Łatwo dotrzec do kilku polskich operatorow, zeby zablokowali
    odpytywanie na swoim DNS, i sie 99% internautow odetnie.

    Ale co z ambitniejszymi?

    Zagladanie do pytan DNS i filtrowanie?

    Odciecie IP serwera www? To juz raczej niebezpieczne.

    > To niech idą do sądu. Ktoś im broni?

    A niech sobie ida. Jakies TVN, onet, i inne niemieckie media.

    > Jest zakaz dochodzenia przed sądem swoich spraw?
    > Serio?

    No ale co chcesz na wniosku/pozwie napisac?
    Bo jakas decyzja jest, którą by można zaskarzyc?

    J.