eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-12 09:28:01
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.05.2022 o 09:08, Kviat napisał:

> [...]
    nik-oficjalnie-zablokowane-w-ue-za-wdrozenie-sankcji
    -odpowiedzialne-kraje-czlonkowskie

    > Jak kurwa nie wiesz, skoro jest to wyraźnie napisane?

    > Bo prawo nakazuje te blokady zakładać.
    > Ręce opadają.

    > Nareszcie i o wiele za późno.
    > I oni dobrze wiedzą z jakiego powodu.
    > A jak jesteś fanem tego ścieku, to ty też dobrze wiesz za co.
    >
    > https://www.press.pl/tresc/70622,za-szerzenie-rosyjs
    kiej-propagandy-abw-zablokowala-serwis-telewizji-wre
    alu24-i-11-innych-stron

    > "Strony internetowe należącego do Marcina Roli serwisu wRealu24 zostały
    > zablokowane przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego. Jako powód podano
    > szerzenie propagandy na rzecz Rosji."

    tak tak, gazeta wie, a zainteresowany do tej pory nie otrzymał
    oficjalnej informacji. Cóż za rzetelna gazeta i na podstwaie tego co
    napisze gazeta mamy interpretować prawo. JPRDL-ę...

    > To niech idą do sądu. Ktoś im broni?

    Brak decyzji, żeby zaskarżyć decyzję musi ona zostać wydana, a nie
    została. Jesteśmy na grupie prawo, czy bajdurzenie ukwieconego?

    > Jest zakaz dochodzenia przed sądem swoich spraw?
    > Serio?

    > To nie jest ograniczenie wolności dostępu do informacji.
    > To jest blokada kłamstw i propagandy fiutinowskich onuc.
    >
    > https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/blokada-wrealu
    24-pl-kto-to-jest-marcin-rola-rosyjski-agent-oskarze
    nia

    > "Pytam o podsycanie antyukraińskich nastrojów. Po rozpoczęciu inwazji
    > rosyjskiej na antenie wRealu24 można było usłyszeć głosy widzów o tym,
    > że uchodźcy dostają w Polsce wszystko za darmo, zabierają miejsca w
    > kolejkach do lekarzy. Jeden zadzwonił do studia i przestrzegał: "To
    > zaplanowana ukrainizacja Polski. Naród polski ma zniknąć". Inny mówił
    > jeszcze ostrzej: "To utylizacja narodu polskiego". Prowadzący program
    > zgodził się z rozmówcą.

    ale znowu posługujesz się prasowym ściekiem, a nie informacją. Otóż nie
    zablokowano portalu, gdzie nadawane są treści, ale portal, gdzie treści
    można było czytać. Ba on otwarty ponownie został kilkanaście dni przed
    blokadą, gdyż był przebudowywany. Ale jak zwykle piszesz idiotyzmy za
    ściekowymi gazetami, które nawet nie pofatygowały się by sprawdzić co i
    za co zostało zablokowane oraz, ze decyzji na razie (w sumie już miesiąc
    minął) nie otrzymał, pomimo domagania się.

    > "Wspominam o gościach w programach Marcina Roli. Najczęściej to posłowie
    > Konfederacji. - Nieprawda. Tylko polityków lewicy u nas nie ma, bo
    > bardzo nas nie lubią. Ale bywali u nas ludzie z PiS-u, PSL-u czy
    > Platformy, jak choćby Paweł Poncyljusz, a w dawnych czasach jeszcze
    > Stefan Niesiołowski - mówi Rola. To wyjątki. Gros odwiedzających studio
    > wRealu24 to skrajnie prawicowi publicyści, dziennikarze i politycy.
    > Znani z homofobicznych wypowiedzi, głoszący antyszczepionkowe teorie i
    > sięgający często po teorie spiskowe.

    np i? W mediach głównego nurtu dezodorantem traktują maseczki, jeden
    udający naukowca w obawie przed wirusem zostawiał buty przed domem i je
    dezynfekował, zanim wniósł do mieszkania. Można się śmiać z tego, ale
    nikt nie zakazuje im brylowania w mediach.

    > Nie. Nie powinno móc.

    > Ale oni wiedzą czemu.

    Nie wiedzą, ponieważ od miesiąca nie otrzymali decyzji, prawdopodobnie
    nikt jej nie podpisał, więc nie ma takowej, zostało to wydane bez trybu.

    > Niech walczą. Ktoś im broni?

    brak decyzji, którą chcą zaskarżyć?

    > Kłamiesz. Jak widać kłamca pozostanie kłamcą zawsze.
    > Nie zawsze i nie wszędzie.
    > Tylko tam, gdzie fiutinowskie onuce rozpowszechniają kłamstwa i
    > propagandę fiutinowskich onuc.
    >
    > ??? ????? fiutinowska onuco.
    > I nie wracaj

    katarynka?