eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-12 08:21:52
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ale rozumiesz, że to jest kwestia idiotycznego pomysłu urzędnika?

    Ale rozumiesz, że fiutin napadł na Ukrainę i trwa wojna?
    Jeżeli uważasz, że to idiotyczny pomysł, to znaczy, że masz większy
    śmietnik w głowie niż sądziłem.

    > Nie ma znaczenia co zablokuje - skoro robi to bez trybu.

    Nie pierdol.

    https://cyberdefence24.pl/polityka-i-prawo/rt-i-sput
    nik-oficjalnie-zablokowane-w-ue-za-wdrozenie-sankcji
    -odpowiedzialne-kraje-czlonkowskie

    "Kanały propagandowych mediów rosyjskich RT i Sputnik zostały oficjalnie
    zablokowane w UE, w celu walki z rosyjską propagandą, związaną z inwazją
    Władimira Putina na Ukrainę. Sankcje zostały oficjalnie opublikowane w
    unijnym dzienniku w środę, co daje państwom członkowskim podstawę prawną
    do wdrożenia stosownych ograniczeń na własnym gruncie."

    "To właśnie poszczególne kraje UE są odpowiedzialne za efektywne
    wdrożenie blokady rosyjskich kanałów propagandowych - przypomina serwis
    Politico."

    "Zakaz obejmuje wszystkie sposoby dystrybuowania przekazu - zarówno
    internet, telewizję kablową, jak i satelitarną, a także platformy,
    udostępniające wideo na żądanie lub wszystkie inne aplikacje, które
    agregują treści pochodzące z zablokowanych rosyjskich kanałów."

    > No ale co ja piszę,
    > widzę, że myślenie (co potwierdzasz w wielu wątkach) perspektywiczne nie
    > jest najmocniejszą Twoją stroną.

    Mocodawca kazał ci porzucić rozpowszechnianie antyszczepionkowych
    bredni? Strasznie mi przykro, tam lepiej sobie radziłeś.

    > Powinna być to procedura - nawet jeśli administracyjna, to ktoś powinien
    > ją wydac, pod nią się podpisać, a instytucja którą to dosięgło powinna
    > miec możliwość dochodzenia swoich racji przed sądem.

    To niech sobie dochodzą przed sądem. Ktoś im broni?

    > To jest minimum.
    > Ogólnie to moim zdaniem nie powinno się dziać bez udziału sądu,

    Dziecko drogie, te blokady są zakładane zgodnie z prawem.
    Prawo wręcz nakazuje te blokady zakładać.
    Sąd ma wydawać zgody na działanie, które nakazuje obowiązujące prawo?
    Przed wysłaniem rocznego pita też idziesz do sądu prosić o zgodę na
    wysłanie pita?
    Udział sądu będzie, jeżeli ktoś zignoruje nakaz założenia blokady.

    Musisz chyba poprosić jakiegoś bardziej inteligentnego zwierzchnika o
    wytyczne, bo słabo ci idzie.

    > ale
    > nawet jeśli, to procedura powinna być jasna.

    No i jest jasna. Zablokować propagandę fiutinowskich onuc.
    Tylko kretyn może tego nie rozumieć.

    ??? ????? fiutinowska onuco.
    I nie wracaj