  • Data: 2005-01-10 17:13:25
    Temat: Re: Alimenty
    Od: "miau" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Johnson" <J...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:cru2gr$gn2$1@news.onet.pl...

    > No właśnie nie doszukujmy się czegoś czego nie ma.

    Z calum szacunkiem - sek w tym, ze to Ty sie doszukujesz zapisu, ktorego nie
    ma. Ja pozostaje przy interpretacji art. 133 par. 1 krio (doktryna rowniez).
    Skoro jednak uwazasz, ze pelnoletnie dziecko (nie majace zawodu) ma prawo
    zdecydowac, czy tata ma dalej placic, czy nie - wskaz mi prosze podstawy
    prawne.
    Swoja droga - ciekawe stanowisko...

    --
    Pozdr