    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alarm bombowy
    Date: Thu, 2 Feb 2023 16:43:43 +0100

    On Wed, 1 Feb 2023 17:47:51 +0100, Shrek wrote:

    > Bo to nowy kontroler pytał. NIe zaszkodzi - może tamten coś źle
    > przekazał a może kapitan zmienił zdanie.

    > No to dość standardowa procedura - na zadupie i to lotnisko wie gdzie
    > jest to zasupie, więc schody toeretycznie można podesłać wcześniej -
    > mniejsza o to - tu jakoś ogarnęli.

    Ogarneli, ale nie wiem w jakim czasie. Co najmniej 4 minuty.
    A jak sie spodziewasz wybuchu, to sie minuty dluzą :-)

    > NIe - po prostu uznali, że jakby była bomba, to nie nie można schodów
    > narażać;)

    No bo kto zaplaci? :-)
    A moze nie schody, tylko obsluga.

    A moze wcale nie o narazenie chodzilo, tylko nie mogly podjechac z
    innych przyczyn :-)

    > W ruchu pasażerskim to chyba od święta, ale załogi i technicy raczej się
    > po linach nie wspinają więc jakieś działające na stanie muszą mieć.

    Moga sie nie nadawac do ewakuacji pasazerow.

    J.