  • Data: 2023-02-03 10:44:12
    Temat: Re: Alarm bombowy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 3 Feb 2023 06:47:05 +0100, Shrek wrote:

    > Bo tak im po prostu wyszło. Ani się nie spieszyli ani specjalnie nie
    > opierdalali.

    IMO - to tak raczej bez zwloki skierowali sie na najblizsze lotnisko,
    tylko po drodze wypalic musieli jeszcze troche paliwa.

    > Bez znaczenia - żadnej bomby nie było.

    Ale jakby byla ... glupio byloby zginać na bezpiecznej ziemi, 10 minut
    po wyladowaniu, bo ktos nie moze podstawic schodkow, albo "sztab
    podejmuje decyzje" ...

    Tak naprawdę to
    > obiekt z aktywnym "alarmem pirotechnicznym po telefonie" jest
    > bezpieczniejszy niż każdy inny - jeszcze żaden nie wybuch (poza chyba
    > ETA - ale oni już chyba nie działają), a bez ostrzeżenia czasem jednak
    > wybuchają:P

    > A cholera wie - sprawdź sobie na stronie;) Nawet nie wiem czy to
    > wojewoda czy czaszkowski.

    No to moze go nie byc natychmiastowo dostepnym.

    > Firmy handlingowej nie było na lotnisku? Nie, raczej nie;)

    Jak schodow praktycznie nie uzywasz, to "firma" moze i jest,
    ale pracownika nie ma, bo to za duze koszty :-)

    > Zresztą
    > wyraźnie mówili że czekają na decyzję "kryzysu" nie nie same schody;)

    Mowic, to sobie mogli :-)

    J.