  • Data: 2023-02-02 20:55:40
    Temat: Re: Alarm bombowy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 2 Feb 2023 18:25:28 +0100, Shrek wrote:

    > Jakby się spodziewali to by spierdalali po trapach i pewnie w koszycach
    > już byli na glebie;)

    Mogli sie tak bardzo nie spodziewac, ale nawet 0.1% ryzyka ... to po
    co czekac?
    trapy swoje kosztują, wiec domyslam sie, ze pilot nie chce uzywac bez
    prawdziwej potrzeby ... i po to zamawia schody 10 minut wczesniej :-)

    > Wracamy do pytania jak saperzy wlezą skoro schodów się podstawić nie da;)

    > NIe sądzę, żeby kłamali że biuro zarządzania krzysowego nie pozwala,
    > wiedząc że ta rozmowa na pewno się na jutubie pojawi;)

    A kto wchodzi w sklad tego biura?
    Bo moze wiedząc, ze np czlowieka od schodow trzeba dopiero sciągnąc z
    domu, to nie pozwalali przez godzinę :-)

    > W końcu się nadały.

    ale to normalne schody, a technicy moga miec jakies techniczne.

    > Sądzę że jeśli jest coś takiego jak lista
    > niezbędnego wyposażenia lotniska to schody na niej są;)

    Moze i są, ale sam wiesz jak to jest ze sprzętem, ktorego sie nie
    uzywa :-)

    Ale chyba maja - bo skoro ludzie w kolejce czekaja, to schody muszą
    byc
    https://youtu.be/PSoIyMu42ew?t=89

    J.