  • Data: 2023-02-03 06:47:05
    Temat: Re: Alarm bombowy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.02.2023 o 20:55, J.F pisze:

    > Mogli sie tak bardzo nie spodziewac, ale nawet 0.1% ryzyka ... to po
    > co czekac?

    Bo tak im po prostu wyszło. Ani się nie spieszyli ani specjalnie nie
    opierdalali. Bez znaczenia - żadnej bomby nie było. Tak naprawdę to
    obiekt z aktywnym "alarmem pirotechnicznym po telefonie" jest
    bezpieczniejszy niż każdy inny - jeszcze żaden nie wybuch (poza chyba
    ETA - ale oni już chyba nie działają), a bez ostrzeżenia czasem jednak
    wybuchają:P

    > trapy swoje kosztują, wiec domyslam sie, ze pilot nie chce uzywac bez
    > prawdziwej potrzeby ... i po to zamawia schody 10 minut wczesniej :-)

    Raz że kosztują, dwa że po nocy jest niema pewne że ktoś kostkę skręci
    albo nogę złamie, trzy że trzeba je potem pochować a do tego może nie
    być techników na miejscu - w takim przypadku więcej z nich szkody niż
    pożytku.

    > A kto wchodzi w sklad tego biura?

    A cholera wie - sprawdź sobie na stronie;) Nawet nie wiem czy to
    wojewoda czy czaszkowski.

    > Bo moze wiedząc, ze np czlowieka od schodow trzeba dopiero sciągnąc z
    > domu, to nie pozwalali przez godzinę :-)

    Firmy handlingowej nie było na lotnisku? Nie, raczej nie;) Zresztą
    wyraźnie mówili że czekają na decyzję "kryzysu" nie nie same schody;)
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!