  • Data: 2004-01-11 22:24:35
    Temat: Re: Akwizytorzy W I A R Y
    Od: Sztoker <o...@o...XXX.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 11 Jan 2004 18:10:48 +0100, Jerzy Wawrzyniak wrote:

    >A co to zmieni jak komuś nabluzgam?

    Co nieco może zmienić. Warto byc świadomym, że spory % tych
    "akwizytorów" to wysłannicy dosyć ciemnych sił, mający za cel nie tyle
    skaptowanie co ustalenie, które lokale i w jakiej porze są "wolne" oraz
    - ewentualnie - oszacowanie znajdujących się wewnątrz fantów. Dlatego,
    niezależnie od prezentowanej opcji, nieproszonych gości trzeba spławiać
    jak najostrzej.

    Swego czasu miałem dość podobny problem, szczególnie irytujący, gdyż w
    dzień odsypiałem nocną robotę, i po kilkunastu naprawdę mocno chamskich
    i brutalnych zachowanach z mojej strony ilość wizyt spadła praktycznie
    do zera. Nie wiem, albo to przypadek, albo się rozeszło, że tu a tu to
    jakiś świr pomieszkuje, albo jeszcze co innego - w każdym razie odtąd
    był spokój.

    Sztoker