  • Data: 2004-01-12 14:00:19
    Temat: Re: Akwizytorzy W I A R Y
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I to ma byc grupa inteligentnych ludzi?
    > Chamstwo i prostactwo !!
    > A o powiedzeniu slowa "dziekuje " nie jestem zainteresowany to Was gamonie
    > nie uczyli?
    > Nigdy nie spotkalam sie z ich nachalstwem !
    > A proboszcza tez bys tak potraktowal ? napewno nie bo on ma wszystko w d..
    > On nie musi o Bogu rozmawiac tylko kasa dla niego sie liczy.
    > Wspolczuje ciemnoty!!

    1) odrobinę kultury (tak w temacie chamstwa i prostactwa)
    2) jeden czy drugi raz mogę grzecznie podziękowac, ale za dwudziestym walę
    drzwiami
    3) sam fakt ze lazą tam gdzie nikt ich nie chce jest juz wystarczającym
    przykladem nachalstwa - jak to jest ze Katolicy nie chodzą po domach Jehowów
    i nie nakłaniają ich do zmiany wiary? z resztą nie widziałem tez nigdy
    zadnych Muzułmanów, Żydów ani Prawosławnych - ciekawe czemu...
    4) za pozostałych grupowiczów wypowiadał się nie będę, ale ja osobiscie
    jestem ateistą i owszem - proboszcza po kolędzie równiez nie wpuszczam. Z
    tym, ze proboszcz chadza raz w roku więc jemu akurat nie trzaskam drzwiami
    na nosie (swoją drogą po 17 latach mojej tu bytnosci moglby juz sobie
    odnotowac ze ci Panstwo nie wpuszczaja...).

    pdr
    Olo